Skandinaviens största fisbutik i webb

Fiskebutiken

Varukorgen är tom

scriptspot_sitewide_nocheckout

scriptspot_sitewide_nocheckout

scriptspot_sitewide_nocheckout

Kundservice sidor

Information om coronavirusets påverkan på beställningar och webbutikens praxis.

Våra kunders och vår personals säkerhet är mycket viktig för oss och vi på Happy Angler gör allt för att du även i fortsättningen ska kunna skaffa fiske- och båtprodukter på ett tryggt sätt.

Happy Anglers personal, lager och samarbetspartner inom logistik följer noga de rekommendationer som getts för att hindra infektionsspridningen, bl.a. genom effektiverad handhygien. Vi vill göra vår del för att förhindra smittspridningen och samtidigt trygga vår personals hälsa. Därför har större delen av våra anställda gått över till distansarbete, men vi finns ändå där för er. Webbutikens kundservice är öppen normalt, vardagar kl. 9.00-15.00 (finsk tid) på adressen kundservice@happyangler.se.

Är det tryggt att beställa från webbutiken?

Konsumenterna kanske är oroliga över smittorisk via paket. Institutet för hälsa och välfärd har angett följande:

Det nya coronaviruset smittar i första hand via dropp- och kontaktsmitta när en person hostar eller nyser. Enligt nuvarande vetskap är smittan via ytor inte betydande. Coronavirusar är sådana till sin struktur att de inte hålls smittfarliga på ytor en längre tid, särskilt inte i varierande temperaturer.

Enligt Finlands Institutet för hälsa och välfärd smittar coronavirus inte med leveranser och inga smittor som fåtts genom hantering av varor har konstaterats. Vår webbutiks beställningar plockas, packas och skickas av Finlands Postis centrallager, där man iakttar extrem hygien och desinficering av lokalerna. Posti har också gett hela sin personal instruktioner om god hand- och hosthygien och poängterar dess betydelse.

I leveransen av paket från Happy Angler kan förekomma små fördröjningar, eftersom vissa undantagsrutter och begränsningar måste följas. Beställningar som returneras till webbutiken kan vi hantera normalt så fort de anlänt till Finland.

Nu är det mycket viktigt att leveranser inte bara har mottagarens namn och adress utan även mobiltelefonnummer. På vissa områden förekommer undantagsarrangemang i leveranser och mobilnumret hjälper kunden få en snabbare leverans.

Tillgången på produkter samt lagerstatus Vi har rikligt med produkter i vårt centrallager. Du ser det aktuella lagersaldot på produktsidorna.

Källor: Posti, Matkahuolto, DHL och Experience Commerce Finland

footer_content_ha

Betalningssätt:

Vi använder cookies för att du ska kunna surfa på våra webbplatser och använda alla funktioner. Genom att använda sidan godkänner användningen av cookies.
Klar Mera information