Skandinaviens största fisbutik i webb

Fiskebutiken

Varukorgen är tom

scriptspot_sitewide_nocheckout

scriptspot_sitewide_nocheckout

scriptspot_sitewide_nocheckout

Kundservice sidor

Returnering och reklamation



Snabblänkar
Normal returnering av produkt under 14 dagars bytes- och returrätt
Retur: service och reklamation
Återbetalning


Normal returnering av produkt under 14 dagars bytes- och returrätt



Handelsaktionen mellan nätbutiken och kunden är inte slutförd innan du granskat och accepterat produkten. Därför har du 14 dagars fullständig bytes- och returrätt.
 

Produkten godkänns för returnering endast om:
  • Den fortfarande är i originalförpackningen
  • Den är oskadad
  • Den inte uppvisar tecken på användning

Fyll i returblanketten som du fått med beställningen och bifoga den med den returnerade produkten. Kom också ihåg att ange ditt kontonummer för eventuell återbetalning.


 
I fall du vill returnera produkter bör du följa anvisningarna nedan:
  • Packa produkten i dess originalförpackning (förutsättning för returnering)
  • Packa med alla delar, tillbehör, bruksanvisningar, papper osv. som du fått med produkten
  • Packa med följebrevet du fått i samband med beställningen (eller en kopia av den)
  • Packa produkten helst i den förpackning i vilken du mottagit beställningen. Du ska inte returnera produkten i ett kuvert fast produkten skulle vara liten!




Returadressen är:

Happy Angler 
c/o Posti Oy
Tikkurilantie 148, D51-D53
01530 VANDA
FINLAND


 

Retur - service och reklamation


Happy Angler svarar för returfraktens kostnader ifall produkten du beställt är defekt eller om den på grund av en orsak som inte beror på kundens handlingar kräver service, reparation eller andra nödvändiga åtgärder.

All returnering av produkter och beställningar bör tas upp med kundservicen (kundservice@happyangler.se) innan produkten returneras.


Efter att du kontaktat vår kundservice ska du (om något annat inte avtalas):
  • Packa produkterna som behöver service/som du reklamerar i deras originalförpackning(ar) och packa dem sedan i den ursprungliga leveransens förpackning
  • Packa med följebrevet du fått i samband med beställningen (eller en kopia av den)
  • Fyll i och packa med service-/reklamationsblanketten du fått med beställningen
  • Utrusta hela paketet med adresskortet du fått från vår kundservice och ta paketet till avhämtningsstället



Återbetalning


Kom ihåg att fylla i ditt kontonummer på alla nödvändiga fält i returdokumenten, på så sätt kan vi erbjuda smidigare behandling av återbetalningar.






 

Happy Angler
Happy Angler Club

Betalningssätt:

Vi använder cookies för att du ska kunna surfa på våra webbplatser och använda alla funktioner. Genom att använda sidan godkänner användningen av cookies.
Klar Mera information